O rodzaju butów i reklamie słów kilka

O rodzaju butów i reklamie słów kilka

Każdy, kto aktywnie spędza czas, lubując się w rozmaitych formach wysiłku fizycznego doskonale wie, jak istotne w tym zakresie są buty. W porządku, są tu wyjątki, jak na przykład pływacy, niemniej na ogół każdy, kto biega, jeździ lub gra w gry zespołowe musi mieć odpowiednie obuwie, gdyż bez niego nie będzie w stanie skutecznie wykonywać tych czynności.

Sportowe buty męskie oraz damskie to coś więcej, niż popularne swojego czasu chińskie trampki, stylizowane na markę Converse, gdyż jest to konstrukcja, nad którą głowiło się całe mrowie projektantów, pragnących zastosować najlepsze technologie, które będą w stanie skutecznie chronić kostkę oraz amortyzować wszelkie wstrząsy i efekt poruszania się po twardej nawierzchni. Dzięki rozmaitym systemom, jak poduszki powietrzne, czy specjalne membrany, takie obuwie sportowe jest wręcz idealne dla naszych stawów, które potrafią boleśnie odczuć skutki naszej pasji.

Niestety, nie wszystkie buty, które z pozoru wyglądają na sportowe nimi są. Tanie trampki z hipermarketu tylko pozornie nadają się do aktywnego wykorzystywania, w praktyce jednak coś więcej niż chodzenie może być dla nas wielce niebezpieczne. Twarda podeszwa, mało elastyczna warstwa wierzchnia oraz słabe mocowania to elementy, które grożą nam ryzykiem sporej kontuzji. Dlatego też, pomimo kuszących cen, omijajmy je z daleka, bo zniszczone stawy będą kosztować nas znacznie więcej, niż para prawdziwego obuwia sportowego marki Adidas, czy jakiejkolwiek innej.

Wspomniana wcześniej marka Converse cieszy się ogromną popularnością w całej europie, wynika to między innymi z prowadzonych na szeroką skalę kampanii reklamowych, a przekłada się na wciąż rosnącą liczbę podróbek. Kilkanaście tygodni temu na polskich ulicach pojawiły się charakterystyczne billboardy, składające się tylko z dwóch barw. Jedną z nich był biały kolor, który układał się w kształt buta, którego forma jest niezmiernie popularna na całym świecie. Chodzi tu o trampki Converse, a dokładniej model „Chuck Taylor All Star”, który od lat dwudziestych minionego wieku święci triumfy. Jest to kolejna, interesująca, kampania tej marki, która ma zwrócić uwagę klientów na ten właśnie produkt. Jej nazwa „Po prostu dodaj kolor” doskonale oddaje idee, która przyświecała twórcom tej właśnie inicjatywy.

Jak wspomnieliśmy wcześniej plakaty i billboardy oraz cyfrowe formy reklamy stanowią połączenie białej barwy z pomarańczą, fioletową, niebieską, czerwoną oraz zieloną. Stworzone w ten sposób trampki od razu rzucają się w oczy, co w połączeniu z logo firmy daje doskonały przekaz, który mocno zapada nam w pamięć. Prostota designu oraz jasny komunikat są doskonale połączone, dzięki czemu możemy przypuszczać, iż promocja wiosenno- letniej kolekcji Converse będzie miała przełożenie na słupki sprzedaży. Co prawda trampki tej firmy sprzedają się nieźle, niemniej zawsze warto przypomnieć o sobie klientom, szczególnie że konkurencja nie śpi i również przygotowuje swoje akcje promocyjne. Marka Converse od dawien dawna prezentowała wysoki poziom kampanii, dlatego też nie dziwi fakt, że w tym wypadku jest podobnie.